Vilka är dina drivkrafter?

Vi har de senaste 15 åren arbetat mycket med att hjälpa medarbetare och chefer att identifiera sina drivkrafter, vilka vi inte alltid är medvetna om. Företag och organisationer söker även identifiera vilka drivkrafter som är rådande i just deras kultur. För att på så sätt möta den potential som finns. Att arbeta med dessa frågor har vi lång och gedigen erfarenhet av.

Boken ”Drivkraft : den överraskande sanningen om vad som motiverar oss” av Daniel H Pink som kom ut 2010 tar även upp frågan på ett engagerande sätt. Rekommenderas.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s